Tuesday, January 18, 2011

මදුරුවා = කුකුලා


දැන් ටිකකට කලින් ටිංටිං අපේ බෝඩිමට ආවා. අපි ඉතිං නිශාචරයොනෙ. පාන්දර වෙනකම් ජංජාලෙ තමයි.ටිංටිනුත් ඒවගේ තමයි.වෙනදා හදිස්සියක් උනොත් චැට් එකෙන් තමයි කියන්නෙ.
මටයි අවිශ්කයාටයි පුදුමයි ටිංටිං අවේලාවෙ පැමිණීම ගැන. අපි තුන්දෙනා අතර සිදුවූ සංවාදය තමයි මේ.
මම:මොකෝ ටිංටිං මේ කුකුලත් අතින් අරන්
ටිංටිං:  මොන කුකුලෙක්ද යකෝ මේ මහ රෑ
අවිශ්ක: දැන් පාන්දර බං. බලපං වෙලාව
ටිංටිං: ඒ උනාට කුකුලා නිදි බං. ඒක හින්දා මම ඌව තියලා ආවා
අවිශ්ක: කවුද බං කුකුලා?
ටිංටිං: වෙන මොකාද ඉතින් මදුරුවානෙ
මම: මොකක්ද කේස් එක බං
ටිංටිං: උගෙ ලොකු ලයින් බං. ඒකා හැමදාම පාන්දරට නැගිටිනවා.
අවිශ්ක: ඉතිං උඹ ඇයි ඒකට අප්සට් එකේ ඉන්නෙ?
ටිංටිං: ඌ මටත් ඇහැරවනවා බං
අවිශ්ක: ඕක කියන්නද උඹ මෙහෙ ආවෙ?
ටිංටිං: ඌ මාත් එක්ක තරහ උනා බං. හෙට ඉඳන් මට හොඳට නිදාගන්න පුලුවන්
මම: ඒ මොකෝ බං ඌ එක පාරටම තරහ උනේ. ඌ උඹේ වීරයානෙ
ටිංටිං: මම අරයත් එක්ක චැට් කරකර හිටියා. මම වාඩි වෙලා හිටිය පුටුව මදුරුවගෙලු. මම ඒක ඌට දුන්නෙ නෑ කියලා ඌ මට ලොකු ලයින් එකක් දැම්මා.මම උගෙ කතාවක් අනිත් එවුන්ට කිව්වා.
මම: ඔය කොයි කතාවද?
ටිංටිං කියපු ඒ කතාව ඊලඟ පෝස්ට් එකෙන් දාන්නම්කො.

No comments:

Post a Comment

ඔයාලගෙ අදහස් මට ගොඩක් වටිනවා.කොමෙන්ට් එකක් නොදැම්ම කියල තුන්හිතකින්වත් අහිතක් හිතන්නෙ නෑ.